środa, 30 grudnia 2020

Sylwester ":D

 









No kochani zacznijmy liczyć. Jutro o tej porze wszyscy będziemy bawić się witając nowy rok. Ale czy na pewno?. Ten rok jest strasznie dziwny. Po pierwsze ten covi19 albo inaczej koronka. Może to ładniej brzmi?. Dał nam nieźle popalić. Ludzi już tyle umarło ludzi już tyle się leczy i nie potrafi sobie z tym poradzić. 

Więc zostaje mi już tylko dzisiaj życzyć wam wszystkiego najlepszego w tym 2021 roku !!!

Mam nadzieje że Covi19 zniknie i wszystko wróci do normy. Po prostu że zaczniemy żyć a nie obawiać się że nie możemy zrobić imprezę bo ktoś nas poda na policje. Wiem i wierzę że tak nie będzie. 


A tym którzy siedzą w domku polecam przywitać się z fabuła i bohaterami już trzeciego mojego blogu, nie czekaj czwartego pod tytułem ,, Jak poznałam waszego ojca '' Linki niżej ;D 


Fabuła

Główna bohaterka

Potencjalni ojcowie opowiadania.

W pozostałych Rolach



Szczęśliwego nowego roku !!!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz