niedziela, 1 listopada 2020

41 Rozdział


Perspektywa Laury




Za blisko zdecydowanie za blisko, a żeby nie być dostatecznie za blisko usiadłam na blatu, Ross automatycznie stanął przede mną. Gdybyśmy byli zakochani………..



Wyobraźnia

Ross automatycznie przybliża się do mnie bardziej i bardziej. Odgradza moje nogi a ja przyciągając go bliżej owijając nogi wokół jego tali. Ręce zawierzam mu na szyj.


-No i co teraz?



-Ja kto co? * odparł zanurzając swoje usta w moich, każdy dotyk jest jak melodia dla mnie, każde małe dotkniecie to szansa na którą zawsze czekałam. Odwzajemniam pocałunek, wiedząc że to mój ideał to facet tylko mój i zawsze tylko mój…..



Teraz…


-Laura? * pyta Ross przewracając naleśnika * możesz się odsunąć?, bo nie zdążymy na plan zdjęciowy, o czym ty myślałaś?



-O seksie * odparłam nie świadoma że mówię za głośno



-O czym?



-Nic nic * odparłam siadając na stołku. Napiłam się wody. Omg o czym ja myślę, jestem pewna że słyszał co powiedziałam. Więc resztę śniadania spędzamy w ciszy.



 

Mówiłam że ten poranek jest dziwny?, później jest jeszcze gorzej. Do zdjęć pozujemy tylko we dwoje, bo fani chcą nas zobaczyć.










































A na połowie tych zdjęć wyglądamy na bank jak zakochani. No i te zbliżenia, lekkie muśniecie dłoni, twarzy, kolana. Dla mnie to za wiele, więc kiedy kończymy jestem przeszczęśliwa.



-Witajcie * podaje nam dłoń jakaś kobieta



-Pisze do gazety Love ( Nie wiem czy taka jest ) * Chciała bym byście mi opowiedzieli co nie co o serialu



-Pewnie * odpowiadamy razem z Rossem



-Dobrze, oprócz waszych wspólnych zdjęć * Więc znów zdjęcia. Pomyślałam specjalnie będąc jak najbliżej Raini










Red: A więc tak, jest z nami dzisiaj Raini Rodrigez, Calum Worthy, Laura Marano i Ross Lynch Cała ekipa Austin & Ally


Laura :Dokładnie tak * odpowiedziałam uśmiechając się do niej



Red: Dobrze, w życiu prywatnym jesteście znajomymi para?, nieznajomymi?



Ross : Jesteśmy paczką przyjaciół



Calum : Chociaż ja i Raini od dawna jesteśmy parą.



Laura : Mimo to dobrze nam z tym



Redaktor: Opowiedzcie nie co o swoich rolach.



Ross: Ja gram Austina Moon gościa pewnego siebie, który chce zostać sławnym artysta, nie mając pomysłu na piosenki.



Raini : Jesteśmy z Laurą przyjaciółkami, w której mamy oparcie. Ja gram leniwą dziewczynę zmieniającą prace co odcinek.


Ross : Ej potrafisz w jednym odcinku zmienić pracę kilka razy



Raini ej Rossi, ja Ci nie przeszkadzałam. Postanawiam być Menagerem tego właśnie gościa.



Calum : Ja gram zwariowanego kumpla Austina, chociaż nie wiem kto z nas jest bardziej szalony. Austin, chce być sławny a ja robię filmiki o nim, ogólnie chciałbym być reżyserem. Podoba mi się to.



Laura : No i ja jestem w tym wszystkim. Nie śmiała tekściarska, która nie jest na tyle odważna by zaśpiewać.



Redaktor: Pytanie za sto punktów od wszystkich waszych fanów. Czy Ally i Austin będą razem? Ross Laura?



Laura-Póki co jesteśmy w 10 odcinku serialu, i powiem szczerze że jeszcze dużo potrwa zanim ta dwójka coś do siebie poczuje… * spojrzałam na Rossa



Ross – Oboje nie są świadomi tego że mogli by być razem. Na razie stają się najlepszymi przyjaciółmi. No i doskonale wiem że Austin oddał by życie za Ally, jak i ona za niego. Oni jeśli kiedyś zostaną parą, to będą musieli po pracować nad tym by nie zepsuć też tej pracy którą włożyli w przyjaźń. * Doskonale wiedziałam że nawiązują do naszej znajomość w realnym świecie



Laura- dokładnie, pisze teksty dla Austina. Oni nie są jeszcze gotowi na coś więcej, po za tym Ally podkochuje się w innym * wszyscy się zaśmiali.



Redaktor: Ross Lynch, wraz z resztą ekipy jedziecie na koncerty w najbliższym czasie, co z serialem?



Ros- Robimy sobie przerwę z serialem i ruszamy w trasę.



Red-Do fanek z całego świata?, z tego co wiem, jesteś jedynym z zespołu który jest sam?




Ross-tak, jestem jedynym * Mówiąc to spojrzał na mnie * Uważam że można zakochać się w każdej ale pokochać można tylko jedną



Redaktor- Laura, już na zawsze zrezygnowałaś z modelingu?



Laura-nie, jeszcze nie powiedziałam ostatniego słowa, to dopiero początek. Na chwilę obecną zajęłam się karierą i myślę o płycie.



Red-Piękne słowa. Dla was ściągnęłam informacje od Rossa Lyncha, Laury Marano, Raini Rodriguz i Caluma Worthy. Bohaterów Sitkom Austin and Ally



Po skończeniu wywiadu wszyscy odprężenie wyszliśmy z Disneya i powędrowaliśmy na parking. Miałam się zabrać z Raini, bo chłopcy jechali prosto na próbę. Jednak coś nie dawało mi spokoju. Podbiegłam do blondyna, kiedy Raini z Calumem się jeszcze żegnali z ekipą i szturchając go w ramię by zainteresował się moją osobą moglibyśmy pogadać.



-Ross, chce z Tobą pogadać



-Ze mną >?



-Tak, dlaczego nic nie wiem o wyjeździe zespołu.?



-A to, jedziemy na poł roku w świat jak ja to mówię. Przecież jesteśmy woli jak ptaki.



-A co z Vanessą dopiero jej się Rick oświadczył?



-Nie wiem, myślę że będzie na niego tutaj czekać. Van ma przecież serial, nie zrobią dla niej specjalnie odcinka że wyjechała gdzieś w serialu było to samo.



-A…aaaa. Maja.?



-Czy ty do czegoś zmierzasz?, od kiedy to martwisz się o Maje



-Nie, wiem jestem dobrą osóbką zdarza mi się



-Laura



-No co?



-Laura



-Czy to ma jakiś związek ze mną?



-Pff.. Żartujesz sobie>? * szybko się od niego odsunęłam. Ale on złapał mnie za rękę i odwracając mnie w swoją stronę tak nie fortunie się obróciłam że wpadłam w jego ramiona. Przez moment wpatrywaliśmy się w siebie aż Ross walnął wtedy jeszcze nie zrozumiałe słowa ..



-Można zakochać się w kilku, ale pokochać tylko jedną……












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz