środa, 1 kwietnia 2020

Info Kwietniowe

ross lynch gifs Page 14 | WiffleGifMoi drodzy tradycyjnie na początek miesiąca jakieś info. Jak dobrze wiecie idą święta. Czy w tym roku będą.?, nie mam pojęcia gdyż decyzje ciągle się zmieniają. A że to święta ruchome to mogą sobie walnąć je nawet we wrześniu jak sami ostatnio mówili.  Dlatego również ta dzisiejsza notka. A w niej....

Po pierwsze w tym miesiącu będą tylko dwa rozdziały :

21.04.2020 od godziny 20 do 23.
28.04.2020 od godziny 20 do 23.

Żart!!!! ( Przecież dzisiaj prima aprilis )

Rozdziały odbędą się :
07.04.2020. od godziny 20 do 23
14.04.2020. od godziny 20 do 23.
21.04.2020. od godziny 20 do 23.
28.04.2020. od godziny 20 do 23.


Po drugie jak wiecie ,,Ally and Austin '' dobiega końca nie mam na nich kompletnie pomysłu gdyż zajęłam się moim trzecim blogiem ,, Ja ty i oni ''....

Po trzecie dokładnie blog ,,Ja Ty i Oni '' Myślę że przez korona^wirusa odbędzie się premiera wcześniej niż lato -Jesień. Jestem coraz bliżej decyzji by rozpocząć Majówką... Ale to tylko pomysł, jak na razie mogę wam tylko przybliżyć to co się tam będzie działo....

,,Ja Ty i Oni ''

*Jest to opowieść o 8 przyjaciół ( Pomysł żywcem wyrwany z przyjaciół )

*będzie całkowicie o czymś innym. 

*Bohaterzy mają po 16 lat.

*Chodzą do szkoły.

* Każdy ma inne nazwisko.

To na razie xD


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz