piątek, 29 stycznia 2021

Rozdział xd

 Kochani zbliżamy się do końca tego opowiadania. Co się wydarzy jak potoczy się dalej ta historia?. Jeszcze chwilę cierpliwości. Jutro kolejny rozdział. A teraz lekka próbka tego co będzie w nowym rozdziale :) 



Perspektywa Laury



Siedziałam w loży dla Vip. Chociaż nie powinnam tym bardziej że nie uważałam Leona za mojego przyjaciela. Kiedy zadzwoniła Vanessa.



-No cześć skarbie



-Hej



-Widziałam wasz wywiad



-Aż tak źle



-Tak, wyglądałaś jakbyś się sztucznie uśmiechała.



-Aha no to fajnie



-No nie też tak sądzę, każdy Twój fan Cię rozpozna. Dobra ale nie o To dzwonie, wejdź na wczorajszy występ R5.



-A po co mam się wkurzać jeszcze bardziej



-Nie, Ross odpowiedział na Twoją piosenkę



-Co?! * krzyknęłam, ale na szczęście ani nikt nie filmował ani nikt tutaj nie siedział * tańczy z jakimś laskami?, całuje się?



-Obejrzysz sobie ok?



-No dobra * odparłam po czym rozłączyłam się i weszłam na stronę którą mi wysłała.





Zobaczyłam wszystkich z R5 uśmiechnęłam się na ich widok, minął miesiąc odkąd ich wszystkich widziałam. Ross podszedł do mikrofonu.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz