poniedziałek, 5 października 2020

Info Październikowe

 Kochani wróciłam !!!


No Kochani !!!
Ruszamy wraz z nowymi rozdziałami tej serii. Jak wiecie potrzebowałam aż miesiąca aż miesiąca aby odpocząć i coś wymyśleć. I jak to ja wymyśliłam. Kolejne opowiadanko składające się z trzech część. Nie wiem dokładnie po ile będą mieć rozdziałów. Wiem tylko że jeszcze nie mogę przedstawić tytułu ani nazwy bo ich nie mam. Nawet fabuły piszę i leci samo. Co dziennie praktycznie po dwa rozdziały. Hmy, to będzie zabawne naprawdę zabawne. Odpoczęłam po pisałam a teraz wraca ze dwojoną siła. 

Dzisiaj kilka informacji :P

Po pierwsze w tym miesiącu będą  5 rozdziałów Jak szaleć to szaleć po za tym trzeba nie co nadrobić :P 

13/10/2020
16.20.2020
20/10/2020
22/10/2020
27/10/2020


Wszystkie publikacje od godziny 20 do 23 powinny się pojawić. Nie martwcie się tym że tylko trzy rozdziały. Wkrótce pojawi się ich więcej :)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz